Pagina's

dinsdag 2 oktober 2012

Gehaakt Lijstje




















Ik kwam een tijdje geleden ergens
in een webwinkeltje terecht ( ik weet niet 
meer waar) en zag dit lijstje.















En dacht laat ik eens proberen of het mij lukt.
Ik vond tussen mijn sierden nog een slavenarmbandje.
Ik omhaakte het eerst met vasten.
 














Toen in elke vaste een stokje.















En als laatst deze rand.  
1 vaste in het stokje en 3 stokjes in het zelfde 
onderliggende stokje en dan nog 1 vaste in het stokje.
Echt heel simpel.

 Voor die gene die hem leuk vind maar er
zelf niet aan wil/kan beginnen hij is
nu te koop en staat in mijn webwinkeltje


Hier schijnt het zonnetje ik hoop 
bij jullie ook.
Fijne week en bedankt voor jullie
lieve berichtjes.
 
Lieve groetjes Esther

26 opmerkingen:

  1. Echt heel leuk, zag het laatst ook al ergens anders op internet voorbij komen en het bleef maar in mijn gedachten 'hangen'. Misschien toch maar eens aan de slag met jouw beschrijving!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat ik nu laatst precies hetzelfde hebben gemaakt met een paar armbanden die ik bij de kringloop had gescoord,en dan in het paars natuurlijk. Ik vind die van jou in het wit heel mooi kant achtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief zo'n gehaakt fotolijstje, mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus je hebt een oude armband gerecycled eigenlijk. Wat een leuk idee! Ik ga ook eens zoeken naar iets ronds wat ik kan omhaken, want ik vind het een schatje!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe kom je erop! Schitterend groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja je zal het ook eens niet kunnen, ☺ prachtig meis ♥ en bedankt ook voor de uitleg

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!!!
    Geen zon hier, wel aangename temperatuur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is nog eens een idee! Leuk.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mmmmmm waarom haak je geen 5 stokjes in 1 stokje. hihi volgens mij hetzelfde of ik snap je patroon niet. in ieder geval heel leuk en ik heb ijzeren ringen in mijn winkel dus ik ga zeker aan de slag binnen kort. Ook in het wit. erg schattig....fijne avond. Lieve groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik haak altijd eerst 1 vaste en dan de stokjes zo krijg je ( vind ik ) een mooier schelpje. Lieve groet Esther.

      Verwijderen
  10. Wat lief! Heel creatief bedacht! Knap dat je gewoon begint en zo iets moois maakt! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt schattig dat gehaakte lijstje. Hier heeft ook de hele middag wel de zon geschenen maar nu niet meer. Piet zegt zo af toe een bui.:0D
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk!! Net even op je blog gekeken, wat maak je mooie dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja super leuk idee
    Ik ben het ook een keer tegen gekomenen heb het klaar liggen om te maken het is een klusje waar je eigenlijk niet bij na hoeft te denken maar volgens mij wel erg leuk om te doen!!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk! Lijkt me verslavend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk geworden!!
    Hier regent het en is het 5 graden.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een idee!! Het ziet er superleuk uit. Op zoek naar oude armbanden dus.
    Groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is echt super leuk, Esther! Ik denk dat ik ook even ga kijken of ik nog zo'n armband heb liggen.

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattig!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal leuk.
    Mijn armbandjes zijn pas naar mijn zusje verhuisd omdat ze ze zocht om iets te maken.
    Nu zie ik dus wat ze er mee wilde.
    Erg leuk gedaan.
    Thanks voor de uitleg erbij.
    Groetjes en een fijne dag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk zo'n lijstje erg schattig.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers