Pagina's

vrijdag 12 oktober 2012

Crea op Vrijdagmorgen




















Sinds een aantal jaren,(z'n jaar of 6)
zitten er bij mij thuis iedere maand
een paar lieve mensen 4a5 te knutselen
vandaag heeft er 1 deze vazen gepimpt.

   


















Ze had thuis een paar vazen beplakt met
papier staan, maar omdat het papier verkleurd
was wou ze er iets anders mee doen.
Dus wij aan het brainstormen.

  Eerst maar eens de vaas schilderen en toen 
bestrooien met  schelpenzand/vogeltjeszand.
erg spannend.

 


















Nu gaat ze er nog effen over nadenken
of ze er nog schelpen op lijmt.




















Na het opruimen en eten, in
mijn nieuwe tilda boek zitten 
dromen, lapjes erbij.
Ja ga maar eerst met deze beginnen.
















Als jullie facbook hebben kijk eens bij :
http://www.facebook.com/www.lovetilda.nl
Zij heeft prachtige foto's uit het boek op haar 
facbook staan.


Hier schijnt heel voorzichtig de Zon.
Fijn weekend allemaal en bedankt voor
jullie lieve berichtjes.


Lieve groetjes Esther. 
 

18 opmerkingen:

  1. De vaas is mooi geworden! Wat leuk Esther dat je je eigen knutselclubje hebt, lijkt me erg gezellig! En in die zes jaar hebben jullie vast al heel veel mooie dingen gemaakt. Hier schijnt ook het zonnetje, houden zo! Ik wens je een fijn weekend! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij wordt die vaas heel erg mooi. Leuk zo'n knutselgroepje.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke fijn zo'n freubel clubje.
    Ik heb ook samen met 3 vriendinnen zoiets. We leren elkaar ook van alles:
    haken, vilten en volgende keer gaan we pottenbakken (een van ons is keramiste)
    Heel gezellig en heel waardevol zo'n
    cluppie! Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de vaas nu al een kanjer, ik doe schelpenzand op mijn geschildere papiermaché( popjes, dieren,...) en dat geeft ook mooi resultaat, op glas had ik nog niet geprobeerd, als ik dit zie dan zou ik denken, gewoon doen! Leuk jullie clubje! En je Tildaboek, laat maar komen die creaties, veel plezier ermee en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de vazen zijn goed gelukt en ooooohhhhh pinnochio. hoe leuk! succes en ik kan niet wachten tot ik het boek ook heb. groetjes en fijn weekend. Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de vaas ziet er erg leuk uit!!! en wat leuk aan een nieuwe tilda beginnen much fun meis

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me super gezellig, zo knutselen met een aantal mensen!
    De vazen zijn prachtig geworden!
    Veel plezier met je Tilda boek!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gezellig om samen dingen te doen, geniet van je nieuwe Tildaboek. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een keuke traditie! Echt lekker freubelen. En ga zo meteen oven je link bekijken kende deze tilda(leugen) pop helemaal niet. Liefs carina en goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig zo samen aan het knutselen. Die vazen zien er nu al mooi uit, ook zonder schelpjes.
    Pinokkio is leuk!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super cool zulke op gepimpte vazen.
    Veel plezier met je tilda boek.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig al dat geknutsel met elkaar.
    Die pinokkio waua.
    Ben zo benieuwd naar hoe die gaat worden.
    Is het boek leuk. Vast wel maar heb hem noh niet gezien. ga zo ook even op de link kijken.
    Fijn weekend Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je vaas is zo erg mooi geworden! Wat een leuk idee.
    Ja dat boek van Tilda, ik heb hem nog niet maar wel bij een vriendin ingekeken, en ooooh wat staan er weer leuke dingen in!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gezellig zo'n knutselclub!
    En oooh die foto uit dat Tilda boek.....zucht.
    Ben erg benieuwd Esther. Hoop m snel te zien.
    Ga ook ff op facebook kijken.
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh! wat een creatieve blog! :)
    Super leuk dat je mee doet met mijn giveaway
    bedankt voor het linkje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oe! Is er van tilda een nieuw boek uit, heb ik dat even helemaal gemist. Even onthouden voor de kerst :P
    Josine.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wacht effe.... uit welk boek komt deze ????
    Ik geloof dat ik er één mis.... arrrrrgggghhhh dat kan toch niet ; )

    knuff Corianne

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers