Pagina's

vrijdag 5 februari 2010

Nieuw tilda boek binnen.




















Maandag leuke post gekregen.

Het nieuwe tilda boek met een aantal lapjes.

Monday I got some nice mail.
The new Tilda book and some fabrics.















Smullen en direct aan het werk.

Feast and directly to work.



















Ik ga als eerst 1 van deze dames maken.

I'm first going to make one of these ladies.



















Ben nu zover en hoop haar van het weekend af te krijgen.

Dan kan ik eindelijk de sneeuwpoppen opruimen
en deze dame op hun plek zetten.


This is how far I am now, and I hope I'll be finished next week.
Then I can finally clean up the snow dolls
and put these ladies on a good spot.



















Hier nog enkele voorbeelden die ik wil maken.

These are things I also want to make.




















Fijn weekend groetjes Esther.

Nice weekend, Greetings Esther.

7 opmerkingen:

  1. Mooi boek.
    De Tilda pop ziet er nu al leuk uit.
    Als ze af is is ze vast nog mooier.
    Succes met haar ben benieuwd hoe ze gaat worden.
    De andere werkstukken zien er ook leuk uit.
    Groetjes en een goed weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is leuk zeg!! Wat een mooie lapjes en wat een mooi boek. Het heeft een erg hoog inkijkgehalte. Ben benieuwd naar het eindresultaat van je pop.

    Goed creatief weekend,
    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, je hebt hem al en de stofjes zijn zo lief!
    je pop word prachtig, ik vind de boeken van Tilda zo leuk, al is het alleen maar om te kijken...!
    Fijn weekend!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die dame word vast prachtig!

    Hoe heet het nieuwe Tilda boek, en is dat in het Nederlands?

    Jij bestelt de stofjes ook bij Gepke, niet? Ik de boeken tot nu toe ook, maar de stoffen krijg je op andere plaatsen goedkoper!
    Dus bestel ik daar waar ik het voordeligste uit ben.

    En je hoeft er de deur niet voor uit, terwijl je toch op een paar plaatsen kunt binnen lopen, en rond kunt snuffelen!!

    Fijn weekend, en werk niet te hard!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Gepke is dat een webshop?
    Staat er in die boeken ook hoe je die blush op de wangen krijgt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk jullie recreaties.

    @ Thea het boek heet Tilda's Summer Ideas.
    En ik koop mijn stofjes via www.kikidoe.nl
    www.yourzoap.nl en via www.dehandwerksite.nl
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Esther

    Heb het boek zelf ook van de week gekregen maar nog geen tijd gehad om er in te beginnen.
    Er staan ook zoveel leuke dingen in, je wordt er zo hebberig van om het allemaal te maken.Maar ja TIJD he dat ontbreek
    er bij aan.

    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers