Pagina's

donderdag 25 juli 2013

Poncho & Mila























Na alle gebeurtenissen van de afgelopen tijd
toch weer zin in haken.






















Deze haakte ik voor een lieve vriendin haar dochter.
Omdat onze kleindochter (8-7 geboren)helemaal
onverwachts was hebben we van haar heel veel 
kleine kleedjes gekregen.
Als dank haakte ik deze poncho.

 


















Ook om haakte ik dit speeldoosje.













 En deze barbapapa  :0) 




















Hier een glimp van haar.
Mila Antonette.
Zo lief zo'n klein propje :)
Opa & Oma zijn helemaal verliefd op haar.

Wens jullie een fijne zonnige week.
 lieve groetjes Esther.
 

22 opmerkingen:

  1. Hoi Esther ik heb een stuk gemist van je. Vaak bekijk ik de mooie foto's als ik weinig tijd heb en toen ik net een glimp zag van een hele mooie baby, bedacht ik me dat ik eens beter moet lezen! Ben jij oma geworden?!
    Van Harte Proficiat! Je haaksels en creaties zijn zoals altijd prachtig. groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bijzonder moet dat zijn om oma te worden. En wat een lief mopje is het! Geniet ervan!!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is ze mooi! Zelfs dit kleine stukje al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd met dit mooie kleine wonder!
    Leuke poncho, muziekuil en Barbapappa!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met jullie kleindochter,geniet ervan:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow, heb van alles gemist door onze verhuizing!
    Wat fijn zo'n lief mensje erbij.... Van harte gefeliciteerd! Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En wat bof ik dat ik haar morgen in het echt mag bewonderen :-)
    Je haaksels zijn weer prachtig.
    Knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een dotje!!!!!!!!
    Zo lief!!!!
    Knuffelse...
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahhh oma wat lief dat we toch een glimp van je lieve kleindochter meekrijgen :)
    Liefs jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met jullie mooie lieve kleindochter!!!
    Wat een mooi lief klein meiske.
    En wat een prachtige poncho heb je gemaakt!
    Je andere haakseltjes natuurlijk ook hoor :-)
    Liefs Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je kleindochter. Wat een bos haar zeg!
    Lieve cadeautjes heb je gehaakt en die poncho is werkelijk prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jee... Ik had je er nog helemaal niet over gehoord. Wat een groot nieuws. Van harte gefeliciteerd met deze prachtige kleindochter. En wat een haar! Ze zal welmoverspoeld worden met leuke haaksels en andere kleurige creaties! Lekker genieten van haar.

    Greotjes, stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Oma!!!!!
    Ik begrijp helemaal dat je stapel verliefd bent op het kleine meisje.
    Wat een schoontje!
    Geniet ervan met volle teugen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig hé oma zijn wij hebben sinds 24/7 een kleindochter Indy en zijn ook helemaal in de wolken. En zo'n leuk ponchootje heb ik ook nog in de planning!Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn dat ze er is, nu volop genieten van haar. Mooie poncho en muziekdoosje. Barbapapa lijkt ook sprekend, erg leuk! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je prachtige kleindochter!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een pracht kindje!! Gefeliciteerd!
    Ik kan me voorstellen dat opa en oma helemaal in de wolken zijn met dit wondertje.
    Geniet ervan!

    Lieve groet, Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een popje.
    Wat een haar.
    Geniet van het kleine wonder ook al is ze onverwachts.
    Geniet van alle nieuws op je pad.
    Heerlijk oma zijn.
    Van Harte.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met jullie mooie kleindochter.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd, wat een ontzettend mooi kindje! En wat een leuke kadootjes heb je gemaakt zeg!! Ikea om de hoek, bofkont! ;) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vond al dat ik weinig van je zag en hoorde de laatste tijd. Maar omdat ik zelf ook bijna niet geblogd heb.....
    Nu lees ik dat je Oma bent geworden!! Gefeliciteerd!! Wat leuk voor jullie.
    Kun jij je natuurlijk uitleven. Er zijn zoveel van die leuke kleine dingen te maken.
    Heel veel plezier ermee.
    Geniet van je kleindochter Esther,voor je het weet zijn ze groot.
    Het si zo leuk om kleinkinderen te hebben!!
    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers