Pagina's

woensdag 3 juli 2013

Eindelijk weer een berichtje ;-)

Het heeft even geduurd voordat ik weer een
berichtje plaatste, ben erg druk met van alles.
Maar gelukkig niet stil gezeten ;-)
Er komen veel nieuwe dingen op mijn pad 
waar ik even heel goed over na moest denken.
Dat ging mooi samen met quilten :-)


















  

Van restjes uiltjes stof maakte 
ik deze baby quiltje, groot genoeg voor
op een bedje.
 
Toen had ik nog een stuk fiber over en maakte 
dit boxkleed, ook van restjes stof


Ik ben helemaal weg van dit paddenstoel stofje.
helaas is het nu op :(
Jullie zullen haast denken, die krijgt een kleinkind
en Ja hoor over ongeveer 2 weken worden wij
grootouders, niet geplant maar uiteindelijk
heeeeeellll erg welkom :-D  















Veder leuke kleurtjes katoen bestel.
Ik ga er 2 poncho's van maken 1 voor een 3 jarig meisje
en voor een 6 jarige.
Dus ik verveel me de komende dagen niet.
  
Voorlopig blijft het stil op mijn blog
jullie kunnen wel raden waar ik deze maand ben :)

Fijne vakantie voor die gene die weg gaan
maar ook voor de thuis blijvers.
Liefs Esther.

23 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Je hebt een mooie deken en boxkleed gemaakt voor je a.s. kleinkind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met die bijna nieuwe titel...heerlijk zo'n klein poppetje...knuffelen en kroelen, die heerlijke babygeur opsnuiven...
    Geniet er maar van!!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwwwww meis maar dat is toch best leuk nieuws ... een klein hummeltje verwelkomen in de familie!!!!
    Gefeliciteerd!!!!!!

    En wat een prachtige kleedjes komen er voorbij... en heeerlijke katoentjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk ene kleinkind op komst. Kun je je creatief gezien helemaal uitleven!! En dat heb je ook al gedaan, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi

    Wat een mooie spullen heb je gemaakt,zo leuk dat je oma gaat worden,ik ga morgen naar het postkantoor jouw pakje wegbrengen :)
    Liefs jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd hoor! Heerlijk allemaal 'babydingen' maken!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke quilt en boxkleed ben je aan het maken.
    Wel spannend zeg zo’n nieuwe fase, maar wat een leuk nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw daar kan dat kleintje lekker op liggen! Super spannend deze dagen, ik leef op afstand met jullie mee :) xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!! Lijkt me wel spannend....

    Wat zijn je kleden leuk geworden zeg. Ga quilten ook maar op mijn 'to do' lijstje zetten.hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spannende tijd voor jullie. Leuk om al die spulletjes te maken voor de baby. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat kleinkindje heeft geluk met jou, wat heerlijk nieuws!
    Geniet van alle nieuws dat op je pad komt!!!
    Babyspulletjes zijn heerlijk om maken, wij genieten graag met je mee :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk om lekker bezig te zijn, al zal dat de komende dagen vast buiten gebeuren ;)

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Spannend hoor, ok van je aankomend kleinkind willen we foto's zien? hh Rustig aan en je kleden zijn prachtig geworden! Liefs Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je quilt kleedjes zien er weer prachtig vrolijk uit, zoals altijd. Spannende tijd dus, geniet er van!
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Had ik je over het hoofd gezien. En oh bijna oma. Wel even schrikken denk ik maar goed ben je wel lekker een hele jonge vrolijke (creatieve) oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk. Van harte gefeliciteerd!
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd en iedereen begrijot wel als je eens wat minder berichtjes kan schrijven in deze periode hoor. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vooreerst proficiat dat jullie grootouders worden. Heerlijke dingen maak je ! Je zal je alvast creatief kunnen uitleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hola, que tal? Me encanta tu blog, tienes unas cosas muy bonitas. Me quedo por aquí y me hago seguidora. Te invito a que visites el mío http://awesomeneedles.blogspot.com.es/ espero que te guste. Un saludo

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers