Pagina's

maandag 21 februari 2011

Knuffeltje en uitslag weggevertje



















Het eerst knuffeltje uit dit
boek is klaar.
Ik heb er bewust geen neusje opgemaakt
zo is zij geschikt voor kleine kinderen.















Een nu de uitslag van
mijn weggevertje,
he
t spelden-boekje gaat maar Saskia















En omdat ik altijd zoveel

leuke lieve reacties van jullie
krijg heb ik mijn spelden-kussentje
ook als weggevertje verloot Corina
hij is voor jou.















De foto's zijn wat
wazig maar jullie zien
wel wie er gewonnen heeft.

Lieve Dames willen jullie mij
jullie adres door mailen.


Fijne Week
Lieve Groetjes Esther.

12 opmerkingen:

  1. ben je toch eerder met een knuffel dan ik.
    ga hem maar vlug in elkaar zetten.
    trouwens een goed idee met de ogen.

    suc6 verder

    grietjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esther,

    Wat leuk!! Dames van harte!!

    Voor jou.....een heel fijne creatieve week Esther!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor de winnaars! En wat een leuke knuffel!
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! en wat een leuke knuffel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet ervan dames, leuke knuffel Esther!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. proficiat aan de winnars en leuke knuffel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dames van Harte.
    Super leuke knuffel.
    Groetjes en een fijne avond Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een super verrassing op de vroege morgen!!!
    Hartelijk dank!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En zo voel ik mij ook een beetje een winnares want ik gunde het corina zo.
    Je knuffelte is erg lief geworden.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Esther, ik heb mij dank zij jou mooie creaties twee Tilda boeken gekocht.
    Spannend hé ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een grappig lief knuffeltje.

    Dames gefeliciteerd!

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers