Pagina's

vrijdag 25 februari 2011

kake-engel van Tilda



















Mijn eerste tilda popje, uit het
nieuwe boek is af.



















Ik vond het leuk om
haar als eerst te maken.
Omdat ik nog geen nieuwe stofjes heb
heb ik een restje pip stof gebruikt.




Ik heb van de week een award van Klaske
gekregen. ( heel lief)
Nu is het de bedoeling dat ik hem aan
1 van jullie doorgeef.
Maar omdat ik niet kan kiezen,
geef ik hem aan jullie allemaal.


Fijn weekend
Lieve groetjes Esther.







25 opmerkingen:

  1. Hoi Esther, leuk deze kake-engel! Het boek staat ook op mijn lijstje, maar morgen ga ik naar de handwerkbeurs, dus wie weet. Groetjes Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is ze leuk geworden.

    fijn weekend
    groet
    Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat is snel! Maar hij is superleuk geworden hoor, Zit me nu al 2 dagen te vergapen aan alles en maak er een soor spel van voor mezelf....wat zal ik als eerste gaan maken...
    Fijn weekend,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat leuk en ik zit nog steeds zonder boek
    Ze lijkt een beetje op mijn betsy
    heel fijn weekend ,groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi is dat.....wij hebben het boek nog niet eens in huis!!

    En Marie heeft al spullen eruit gemaakt.

    Al kant en klaar!!!!
    Moest nie maggen!! Hihihi......grapje!

    Ze is wel leuk,lijkt vreeemd dat kleine hoofdje op zo'n groot lijf.Maar dat zal de clou wel zijn!!
    Zoiets moet je natuurlijk in z'n echie zien!!

    Ik denk dt ik het boek vandaag wel krijg!
    Je zult wel blij zijn dat het weekend is......kun je lekker veeluit het nieuwe boek maken!!

    Veel plezier Esther!!

    Groetjes Thea♥
    Ga onder de brievenbus liggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is leuk...nu wil ik het boek zeker aan mezelf cadeau geven op de beurs morgen en wat nieuwe stofjes erbij.Vind haar zo grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze ziet er erg leuk uit.
    ik heb het nieuwe boek nog niet gezien.
    maar zo te zien staan er weer leuke dingen in,

    marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze vond ik ook gelijk leuk maar ben helaas niet zo snel als jou.

    Groetjes marion en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoooo leuk!! Ook je kan is super!

    Een fijn weekend, Esther xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukie en wat doe je dat weer snel!!
    Fijn weekend
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief schattig popje is het geworden, deze kleurtjes vind ik ook erg mooi hoor. Ben benieuwd wat het volgende project zal zijn.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben je toch weer snel!! Ik vind haar echt prachtig!! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh wat een schatje.

    Wat is het volgende?

    Ik ga vandaag kijken of ze hem hier in de winkel hebben. Er is een klein winkeltje met wat Tilda spullen dus wie weet. Moet eerst even kijken of ik het wel snap. Anders word het helaas wachten op de Nederlandse uitgave.
    Groetjes en een fijn weeknd Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb me gisteren in moeten houden op de beurs voor het boek, de pin deed het niet. Maar vervelend genoeg gaan we vandaag nog een keertje ;-). Je engel is geweldig geworden!
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind haar geweldig!!! totaal anders en daarom erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Volgens mij is zei leuk met ieder stofje, wat een dotje.
    fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke dame Esther !
    Nog een fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HI,Esther:-)
    I have also got the new book by T.Finnanger and on seeing that new 'fatty' I burst out of laughter
    :-)))
    Your creation of the new tilda-pattern is really beautiful.I also thought about making one-I like it for its originality,but maybe...someday,who knows:-)
    Greetings from Denmark-Halinka-

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is ie leuk! Ooh en die foto's van het nieuwe Tilda boek, kwijlen! Ik twijfel nog of ik hem nu al aanschaf ivbm de noorse taal, maar als ik dit zie......

    Je dierenkop is ook heel erg leuk geworden. Heerlijk met al die Pip kleurtjes en papiertjes. De vogeltjes passen er uitstekend bij!

    Ben benieuwd naar je webwinkeltje!

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Esther, deze leuke post had ik al wel gezien maar hoe o hoe heb ik nou toch die ene super leuke post kunnen missen? Wat ontzettend leuk dat ik je weggevertje gewonnen heb, je hebt lucky hands, hihi.
    Ik ben nog steeds in Brugge, dinsdag zijn we weer in het land. Heb je mijn adres in Rotterdam nog? Anders mail ik het dinsdag naaar je. Ik zit nog steeds te glimlachen op de Belgische bank hier =^.^=
    Dank je wel voor dit lieve kunstwerkje, ik kijk er naar uit. Alles van jouw hand is even prachtig!
    Een heel fijne avond nog xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. LEUK...ze is heel mooi geworden..

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dear Esther-thank You very much for having visited my blog-I'm happy to have the comment from You.
    I've been observing Your Blog for sometime,but,when I realised-some of my Followers go away without any appearent reason,which is very difficult to trace,who that was and I not only still follow such people,but still comment upon their blogs as well,it appears to be unfair,that's why I've decided to follow only the bloggers.who follow mine.The rest of them-I have placed in the links on my right side scroll bar of my blog and only sometimes look into their contents,or react,only,when they comment upon my work.
    I like Your blog very much-it's very close to me and my interest,because it oscillates towards tilda-creations,which I also love and care.
    The only solution I can see is:FEEL INVITED TO BECOME MY FOLLOWER,IF YOU LIKE MY BLOG,and I will do immediately the same,otherwise our commenting will occur only accidental.
    With my best Regards-Halinka-

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooow super leuk!!! Ik vond ze ook zo leuk maar ben er nog niet aan begonnen hoor haha Hij is echt geweldig!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers