Pagina's

vrijdag 22 april 2011

Lekker bezig.




















Wat is het prachtig weer he??
Ondanks dat ben ik lekker aan de knutsel.
Soms buiten en dan weer binnen;-)



















In de nieuwe knippie kwam ik
een leuk idee voor een
wiegendekentje tegen.

Helaas zijn de foto's niet goed gelukt.
Als hij klaar is zal ik hem nog eens aan jullie laten zien.















Verder leuk tafelzeil bij
Nicole besteld en super snel binnen gekregen.
Ik ben er o.a. leuke bloempotten
van aan het maken.


Fijne zonnig Pasen.
Lieve Groetjes Esther.

16 opmerkingen:

  1. Volgens mij zit jij ook nooit stil. LOL.
    Fijne paasdagen.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh ik ben wel heel benieuwd naar die bloempotten!!Groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doet me denken aan de babylakentjes uit mijn kindertijd, ik had er met paddestoelen op geborduurd, ik heb er nog steed een aantal liggen omdat ik het mooie handwerk niet kan wegdoen, ik ben dus helemaal verliefd op je wiegendekentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kleurrijke verzameling tafelzeil; benieuwd naar het eindresultaat!

    Fijn paasweekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dekentje ziet er goed uit, en ben al nieuwsgierig naar de bloempotjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dekentje is heel leuk. Ben benieuwd wat je van het tafelzeil gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOWWW I LOVE YOUR BLOG!!!!
    Adoro Marie PaTissere<3<3<3!!!
    HAPPY EASTER<3
    A big hug<3
    Daniela DSC MILano

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het begin ziet er alvast heel leuk uit, succes met de rest! Goede Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi,Esther:-)
    Wow! What a fatastic applique!:-)I love the colourful mushrooms very much.Very beautiful pattern of Yours
    :-)
    Best Greetings-Happy Easter-Halinka-

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er leuk uit!!! wat een geweldige paddestoelen! Ben ook erg benieuwd naar je 'zeilcreaties'!!! Fijn weekend! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er nu al geweldig uit met de paddestoelen super hoor en ben erg benieuwd naar de bloempotten.
    Fijne dagen groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh ik vind het nu al leuk. Ik ben gek op rood met witte stippen dus deze paddestoelen zijn ook super.
    Fijne paasdagen groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk effect zo met de paddestoelen, ben heel benieuwd naar het eindresultaat en ook naar je bloempotten van tafelzeil???
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ziet er mooi uit en wat een mooi tafelzeil en zo veel ,succes met het verwerken en ben nieuwsgierig naar het resultaat
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig dat lakentje met de mooie aplicatie. Vind die paddestoelen super.
    Dat tafelzeil is ook erg leuk.
    Knutsel ze.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat je mee doet aan mijn give-away!
    Je dekentje zich er heel erg schattig uit!
    En leuk al dat tafelzeil. Heb nog heel veel liggen waar ik voor de moederdagmarkt nog wel wat mee wil doen!
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers