Pagina's

donderdag 24 maart 2011

Badkamer tasje.



















Een tijdje geleden bij Ikea
een paar goedkope
dekbedovertrekken gekocht.















De meesten heb ik gebruikt voor quilts.
En van de restjes
maak ik een paar kleine tasjes.

Het patroontje kom van internet
ik weet alleen niet meer bij wij.













Verder heb ik van Petits Pirates
een
Award gekregen, ik vind het moeilijk om
een paar van mijn lieve volgers te kiezen,
dus geef hem aan jullie allemaal.


Lieve Groetjes Esther.

20 opmerkingen:

  1. Super slim om zo een dekbed als stof te gebruiken, ik vind het tasje een leuk model hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk tasje, leuk stofje, nooit aan gedacht dat je dat natuurlijk ook als stof kunt zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tas. En ook nog handig voor in de badkamer.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en mooi gemaakt..prachtige mooie stof

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is een goed idee zeg, leuk gedaan!!!

    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tas. Staat ook nog op mijn to do lijstje.
    Mooi stofje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk stofje voor deze tas!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk tasje! En wat slim om daar de IKEA dekbedden voor te gebruiken. Ik ga ook eens opletten in de koopjeshoek, haha.
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie tas weer Esther, en dan ook nog zo'n romantisch (dekbedhoes) stofje. Knap bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Esther,

    Echt een stofje om meteen verliefd op te worden! Mooi hoor!

    Alvast een heel mooi weekend!!

    Lieve groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi tasje Esther en zo romantisch !
    Lieve groet !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief stofje!!! En de tas is ook erg leuk! Ik heb het model hier en daar al gezien, een Japanse knot bag. Toch eens een keerjte proberen, als ik tijd over heb ;-) Fijn weekend vast! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leif stofje en je tasje is erg leuk geworden.
    Fijn weekend!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee, een dekbedhoes als stof te gebruiken, Het tasje is heel mooi geworden.
    fijn weekend, groet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk tasje! En inderdaad best handig om een dekbedovertrek te gebruiken voor de stof!
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk tasje. Makkelijk om al je spulletjes in te bewaren.
    Handig dat je een dekbedhoes gebruikte. Zeker als ie zo mooi is.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waar de IKEA niet allemaal goed voor is :) Je tasje is echt super leuk!
    Gefeliciteerd met je award.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk gedaan!
    Goed idee van die stof, ik denk er ook aan om eens een dekbed te kopen van de Pip collectie om dan te verwerken, maar die zijn een stuk duurder dan IKEA
    Fijn 'lente' weekend!
    Groetjes,
    Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is lief van je.
    OOk een beetje zon zelf houden hoor en er dan lekker van genieten.
    Fijne zondag. Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers