Pagina's

zondag 1 november 2009

Tilda Herten kop




















Ik ben vandaag maar lekker binnen gebleven.
Lekker in de tuinkamer aan het werk.
Heb eerst lekker in mijn Tilda boeken zitten bladeren.
En ja heb nu het hert gemaakt.


Afbeelding toevoegen

















Ik heb sinds vorig jaar de lapjes al thuis.
Nu moest het er maar van komen.
Met kerst mag hij op de schouw pronken.







































Terwijl ik opzoek was naar de stofjes voor het hert,
kwam ik deze pop tegen ze had hele oude kleren aan.
En omdat ik nog wat restjes van mijn Tilda quilt over heb
krijgt ze een nieuwe look.
Ik zal haar alleen nog even een paar schoentjes geven.
Ze heeft wel erg witte voeten.

1 opmerking:

  1. Enig, wat leuk je hertekop, hij heeft ook zo'n leuk snoetje!
    Je popje zit ook weer gezellig in de kleren!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers