Pagina's

dinsdag 9 februari 2016

Poging 2 ;-)

Het is alweer een jaar gelden dat ik voor het laatst Blogde.
Maar heb niet stil gezeten,
ik zit er zelfs weer aan te denken om mijn  webwinkeltje
opnieuw te openen, ik heb zoveel verkoop klaar liggen




















Met naald en draad bezig geweest.





















Met restjes wol deze deken gehaakt.





















Verder met leuke kleine lapjes
mini jurkjes gemaakt voor Mopke.
Ze is deze maand alweer  2 jaar en 5 mnd.
Wat vliegt de tijd.

Zo dit was dan mijn eerste blogbericht voor 2016.
Lieve Groet Esther.

25 opmerkingen:

  1. Ha, Esther, leuk om hier weer wat te lezen! Stilgezeten heb je zeker niet, maar ik verwacht dat niemand met een creatieve geest dat echt kan, daar wordt je dan alleen maar ongelukkig van, toch?
    Mooie projecten laat je hier zien, ik ben alweer nieuwsgierig naar wat je nog meer hebt gemaakt en nog allemaal van plan bent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je er weer bent en wat heb je weer veel gemaakt je deken vind ik bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dat jij er ook weer bent.
    Je bent wel bezig gebleven zie ik.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi allemaal ;) Je hebt zeker niet stil gezeten zo te zien ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie dekens en wat een super jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een jaar is soms zo voorbij ;)
    Gezellig dat je er weer bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hej Esther, leuk om weer wat mooi handwerk van je te zien. Het ziet er allemaal zo fleurig en vrolijk uit. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, de tijd vliegt. En stilzitten, nee dat had ik van jou ook zeker niet verwacht.
    Ik blog ook niet veel meer, sinds ik FB heb!

    Neem me steeds voor om er meer mee te doen.....

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie gezellige kleurrijke dingen gemaakt! Zeker weer doen hoor! Een web winkeltje weer beginnen.

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice article as well as whole site.Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin Aqur Printing Jakarta wish you deign to visit my website, thank you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nice article, and say thank you
    .
    please open my website
    .
    ITTELKOM JAKARTA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Admin, I hope are fine. I'm your one of the biggest fans, I like to read your blogs and I've also shared your blogs with my family members and friends. I hope in future you'll publish more blogs like your old ones. Please accept my thanks on my behalf of me and from my family and friends.

    1947 Housing Islamabad
    Capital Smart City
    Lahore Smart City
    New Metro City Gujar Khan
    Skip Hire Near Me

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. cbe206b5ba2cbab0d3cdccc87019ed75
    sms onay
    numara onay
    website kurma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you for your explanation, very good content. 448eddeb6b5f11697ba2bd11c3d4f9bf
    define dedektörü

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thanks for your article. 4fc5da5f16089561f6c2ae9d2ba8ddc7
    evde iş imkanı

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers