Pagina's

donderdag 5 juni 2014

Ben ik weer :0)

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een blog berichtje achter lied.
In de tussen tijd niet stil gezeten. 

 Er is veel gebeurt wat mij steeds weer van slag bracht, 
maar gelukkig vond ik in de tussentijd rust om lekker te handwerken.


























De bovenste 2 boxkleden gingen  met de post mee.




















 Verder maakte ik voor  Mila















 Ook haakte ik de dekentje voor in mijn webwinkel
( die binnenkort weer open gaat )













































Fijne Pinsterdagen
Lieve Groet Esther
 

16 opmerkingen:

  1. Wow Esther, wat een productiviteit. En wat een heerlijke kleurtjes allemaal weer.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je weer in blogland bent,leuke dingen gemaakt super:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. top dat je er weer bent en leuke box kleden toppie !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creaties! Die bovenste deken met verspringende blokken heb je knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Esther,
    Jij hebt inderdaad niet stilgezeten, wat een mooie dingen heb je gemaakt! Jammer te horen dat er vervelende dingen zijn gebeurd. Hopelijk gaat het nu weer goed met je! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke dingen heb je gemaakt. Ik hoop dat je nu weer in wat rustiger vaarwater komt. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook hele fijne dagen! Wat een fijne mooie dingen hierboven op de foto's. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent er weer! Gezellig heb je wel gemist hoor masr noet stil gezeten zie ik. Vervelend dat het niet helemaal lekker is gelopen de afgelopen tijd. Nu op naar betere tijden! Dit weekend is het weer in ieder geval fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn weer iets van je te lezen en dat je toch lekker bezig geweest bent! Echt ontzettend mooi allemaal!!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb je gemist en heel veel aan je gedacht :)
    Aan al dat moois dat je gemaakt hebt zie ik dat je je zinnen op een hele fijne manier verzet hebt, super!
    En Mila die heeft de meest geweldige oma die je je kan inbeelden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn om weer een bericht van jou te lezen en wat heb je weer prachtige dingen gemaakt. En ik wil je bedanken dat je altijd een reactie op mijn berichten geeft,zo lief. Sterkte met alle leuke en niet leuke gebeurtenissen,liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn om weer van je te horen. Mooie spullen heb je gemaakt. Lief jasje voor Mila. Leuke foto van haar. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn om weer een berichtje gelezen. Je hebt weer mooie dingen gemaakt.
    Vooral het laatste dekentje is een schatje.
    Wat een moppie je klein dochter. Geniet ervan. Heel veel liefs, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie dingen maakte je. Maar verder vind ik het maar stilletjes bij jou. Ik hoop dat er ook af en toe wat leuks bij jou voorbij komt, en niet alleen vervelende dingen.
    Ook op je FB is het akelig stil.......

    Mis je ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi blogje, ik vond u via andere bloggers...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers