Pagina's

maandag 26 september 2011

Mapjes & Vakantie



We zijn voor het eerst met z'n 2 op vakantie (Zuid Limburg) geweest
vreemd maar toch ook weer lekker.
Ik heb 2 mapjes gemaakt.



Wat is Limburg PRACHTIG vooral het zuiden.





We hebben natuurlijk een dagje Maastricht gedaan en
daar kwamen we een heel leuk
knoopjes winkeltje tegen.



Nog 1 weekje vrij en zijn hier mee bezig.



Verder heb ik nieuwe dingetjes in mijn winkeltje
geplaatst.


Wens iedereen een fijne week
Lieve Groetjes Esther.



25 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mapjes Esther,en de stofjes waarvan ze gemaakt zijn...zooo leuk!!!
    Fijn dat je leuke daagjes hebt gehad in Limburg en succes met het opknappen van de woonkamer, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke mapjes.
    En wat heerlijk samen weg.(zucht, dat duurt voor ons nog even)
    Succes verder met je woonkamer.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stofjes voor leuke mapjes. Limburg is prachtig en dan nog lekker met z'n tweeén.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige mapjes met leuke stofjes!
    Die knopenwinkel lijkt mij leuk. Weet je nog waar ergens die was in Maastricht?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn die mapjes leuk! Suc6 nog met het opknappen van de woonkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke mapjes heb je gemaakt..en wat leuk dat jullie samen op vakantie zijn geweest..succes nog met opknappen van jullie woonkamer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattige stofjes en leuk die lintjes aan de zijkant.
    succes met verbouwen!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke tasjes.
    Geniet er nog even van, met dit prachtige weer.

    groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heej Esther,

    En ik maar denken dat jullie met het hele gezin waren! Denk dan wil ze natuurlijk niet aankomen! Als ik geweten had dat jullie met z'n tweeën waren..........

    Nou ja, volgende keer beter!

    Leuk winkeltje, heb je nog wat gekocht daar?
    Veel succes met je woonkamer,jullie zijn nu uitgerust!! Hihihihi!!!

    Ik blog al een jaar langer hoor,maar hoelang wij elkaar kennen?? Geen idee, lijkt al een eeuwigheid!!

    Als ik tijd heb zoek ik het eens op!

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuks heb je gemaakt, en wat zijn jullie druk, veel succes.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk er even tussen uit en wat heb je weer leuke spulletjes gemaakt. Succes met klussen en ik ga nog even rondneuzen in je winkeltje.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je mapjes zijn geweldig, helemaal mijn smaak met die kaboutertjes! Ja, die Limburgse lucht heeft je veel inspiratie gegeven, dat zie ik al, haha. En in Maastricht kun je super winkelen!
    Succes met klussen nu!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog even een vraagje.. wat voor soort notiteblokje zit erin? Vergelijkbaar met het notebook van round robin?
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk zeg er even tussenuit met z'n tweetjes!
    En wat zijn je mapjes leuk geworden, schattige stofjes. Ik heb die met de paddestoelen ook :)

    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijkheid lekker op vakantie heerlijk tot rust en nog mooie notitie blokjes gemaakt ook....... ze zijn echt super schattig dat stofje is geweldig.
    Zo te zien aan het klussen veel succes ermee en geniet van je weekje vakantie nog.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk project, schattige stofjes. Ja gek hè zo met z'n tweetjes. Succes met de klus. groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dat lijkt me toch een hele rare gewaarwording om weer met zijn tweetjes op vakantie te gaan, als zal dat ook wel weer zijn voordelen hebben! En wat heb je dat weer leuk gemaakt gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Esther

    Gezellig met zijn tween naar Limburg.
    Genieten net als wij van je mooie mapjes.
    De kamer zal ook mooi worden,daar ben ik van over tuigd.
    P.s woon je toevallig aan het waarbekenplein??

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, die winkel!!! ;-) Geweldig!! Je mapjes zijn ook superleuk! succes met de kamer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Esther, eindelijk vrij en eindelijk een laptop weten te scoren van een van mijn studenten... hihi. Dus nu al 1,5 uur aan het bijlezen op de blogs.... Wat heerlijk dat je in limburg bent geweest en ik ben benieuwd naar je woonkamer/eindresultaat, zoals gewoonlijk zien je zelfmaakprojectjes/boekjes er fantastisch uit. fijne dag en tot mails/blogs. lieve groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Esther,

    wat leuk dat je ook bij mij bent aan komen waaien!
    Je maakt trouwens erg leuke dingetjes..

    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuke mapjes heb je gemaakt zo schattig!! Het eerste stofje heb ik ook, vind het zo'n schatje!
    Lekker er even tussenuit te zijn geweest. Succes met de vloer!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Esther,
    Wat heb je een gezellige blog! En wat leuk dat je mij gevonden hebt. Ik ga je ook meteen volgen.
    Ben benieuwd naar wat je nog meer van moois gaat maken.
    Fijne zonnige dag!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie mapjes heb je gemaakt Esther!! lieve kleurtjes en dat knopenzaakje is leuk...je zult maar zo`n wandkast hebben zeg...succes bij het klussen en een fijn weekend....groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een vrolijkheid weer, Esther!
    Fijn, creatief, zonnig weekend xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers