Pagina's

woensdag 30 juni 2010

zeep slinger met Tilda zeepaardje



















Vandaag tussen de buitjes door buiten
een zeepslinger gemaakt.




















Ik heb het Tilda zeepaardje
vorig jaar
al eens gemaakt,ik vond het een beetje raar ding.




















Nu
zag in hem weer in mijn mandje met
onafgemaakte dingen liggen.

Ik heb op Texel wat zeep hartjes gekocht
en kwam op het idee deze samen met
het zeepaardje te gebruiken.




















Zo komt het zeepaardje toch van pas
en vind hem nu wel leuk.


Lieve groetjes Esther.

24 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt zeg!
    Ik vind het zeepaardjes juist erg leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zeker leuk geworden.
    Lekker zomers.
    geniet maar lekker van het mooie weer.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ester, tis weer leuk geworden;]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag juist het zeepaardje gisteren in mijn tilda boek en dacht, ja die ga ik nog maken deze zomer, dus ik vind hem leuk!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! ook om voor je raam te hangen, ruikt het lekker. Kan je zeepaardje wel met Lavendel vullen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een leuke zeepketting.
    Zo heerlijk zomers.

    GRoeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wat een leuk zeepketting heb je gemaakt zeg. Ik heb hem ook nog liggen, maar nu ik hem bij jou zie moet ik ook maar gauw aan de slag. Eruuugh mooi hoor. Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf, vind het zeepaardje ook zo schattig, en zal wel heerlijk ruiken zo met die zeepjes.

    groeten Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo is het hartstikke leuk geworden Esther!!heel leuk gemaakt zo en het is wel een schattig zeepaardje hoor...geinig idee in iedergeval!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Juist erg leuk je zeepaardje, en past perfekt aan de zeepketting met zee/ strand thema!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met zo'n zeepketting erbij is het gewoon compleet. Een heel mooi resultaat zou ik zeggen!
    Groeten Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind het ook grappig, goeie combinatie zo!

    groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk zo'n mooie zeepslinger!!
    En tussen de buitjes door?????
    Hier is het 37 graden ppppffff ik zou veel over hebben voor een heerlijke regenbui!!!

    Liefs, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem heel erg mooi, mooie kleuren en je zeepaardje vind ik echt erg schattig, hoor! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is prachtig geworden, erg mooi van kleur ook allemaal bij elkaar!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een goed idee! Ziet er hardstikke leuk uit. Je hebt een leuke blog. Ik ga je volgen. Gezellig en wie weet kom ik je op mijn blog ook eens tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke slinger! Echt een goed idee. Ik hoop ook nog eens naar Texel te gaan, ben er nog nooit geweest maar het staat hoog op mijn verlanglijstje. Nog dank voor jou reactie op de klosjes. Een beetje laat maar ben net terug van 2 weekjes vakantie. Nieuw bericht volgt snel hoop ik.
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, wat leuk! Ik heb ook nog zo'n tilda zeepaard half af in de kast liggen, maar zo is het superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het zeepaardje prachtig passen bij de rest van de slinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo zie je maar Esther, alles komt een keer van pas!! Ik vind het hardstikke mooi bij elkaar passen!!!

    Echt mooi!!!

    In welk boekje staat dat paardje ook al weer?

    Fijne week, doe rustig aan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuk idee.

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers