Pagina's

donderdag 28 januari 2010

Even iets heel anders.















Dit zijn mijn oude melk en suiker kannetje.
Ik was even bij de xenos en zag een nieuw stelletje.
Bij het oude stelletje is het deksel al jaren kapot.

This is my old milk and sugar set.
I was at the 'Xenos' and saw the new set.
The lid is broken from the old set.















En omdat ik 1 keer in de maand een workshop geef
vind ik eigenlijk dat ik een nieuwe moet hebben.

And because I give a workshop once a month,
it is nice to have new once.



















Gelukkig heb ik alle porseleinverf nog
en ben lekker aan de gang gegaan.
Vanmorgen even in de oven en klaar.

Luckily, I still have some porcelain paint
and I went painting.
This morning it went in the oven, and done.

Groetjes Esther.

Greetings Esther

9 opmerkingen:

  1. Hoi Esther, echt een lente dingetje! En je hebt een mooie achtergrond gemaakt! Leuk!

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik dacht hoe is het mogelijk dat je bijna dezelfde hebt gevonden...;-)!
    Je hebt de druifjes er mooi op geverfd!
    Gezellige achtergrond heb je!!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja prachtig, helemaal mijn smaak!
    Ik zal je eerlijk vertellen, heb helemaal geen roomstelletje moet toch ook maar eens naar Xenos.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stelletje en die blauwe druifjes, erg erg leuk!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He.....je hebt het erop geverfd!!!

    Mooi!!!
    Wat knap zeg.En word het dan heel langzaam wat valer? Dat ziet juist leuk uit!

    Ik ben ook bezig om textielverf in te kopen, maar dan moeten ze het weer bestellen en komt het niet mee......
    Ik heb in Duitsland 2 flesjes meegebracht,Marabu window color. Is dat ook wat jij gebruikt?

    Fijn weekend, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht ook al hoe kan dat twwe dezelfde.
    Verder gelezen... Zelf gemaakt..
    Heel lief die blauwe druifjes. Zoi willen dat ik kon tekenen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. iedereen bedankt voor jullie relatie leuk. Het is porselein verf niet te koop in de winkels, heb ooit een workshop hierin gevolgd en bij haar(zij is er jaren geleden mee gestopt) de verf gekocht.
    De naam is porcelaine 150 van pebeo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat even iets anders vind ik helemaal niet erg!! Wat heb je dat mooit gemaakt! Zo'n stelletje wil ik ook wel in huis hebben.

    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk!
    Ik heb van de week nieuwe gebaksbordjes gekocht...die kunnen ook wel wat versiering gebruiken.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers